Tuesday, August 14, 2012

Do it Urgantly for me

mood tuk kerja dah ke laut..
tambah pulak, mak dok call tanya ttg hal yg berkaitan dengan raya je
lagi la, aku dok terbayang bayang ttg raya.

tapi.. kerja kat office ni still ada yg tersangkut di pertengahan jalan
"Bahagian Teknikallllllllllllll"  Tolong cepatkan kerja anda
Aku nak buat Final Report!!!!


haish.. ada 3 hari lagi nak kerja, mana nak sempat buat semua tu
Ah... fedilik la, kalau dorang tak submit kerja dorang kat atas meja aku
dalam masa 2 hari ni, aku blah pi cuti wat bodo jerk.

kalau dorang submit hari jumaat, 
aku sumbat semua paperwork tu dalam mulut dorang
hahahaha... boleh gitu?
boleh tak aku blahhhh.. pi cuti without settle my work?


aku ni jenis kalau kerja tak settle, pergi cuti pun dok ingat ttg kerja
mcm tak best la kan...


 Nanti jgn nak caling caling aku yg sedang meroyan cuti di kampung K
lappy semua tu aku parking kat tepi, jgn harap nak on untuk usha kerja. hahaha



7 comments:

  1. dah dekat raya,mood pun dah tuka ke mood raya....

    ReplyDelete
  2. "dulik je pasal keje tu..
    sape suh dorang lambat2.."
    hehehehe...
    tak bek tau..kalu leh settlekan dulu pe yang dapat...selebihnya berserah...moga takde pape masalah mendatang...so pastu da leh balik kampung dgn aman....tul x?

    ReplyDelete
  3. Hi Wantie, shopping semua da habis?
    Here's wishing you and all at home the very best of hari raya.
    Keep a song in your heart.
    Best regards.
    Lee.

    ReplyDelete
  4. mmg sgt x bes la kak kalo
    time nak cuti keje blm
    setel. satgi x tenang jiwa..hehe

    ReplyDelete
  5. jangan merungut..cepat siapkan nati xleh cuti raya..
    hehehehehh
    (saja pedajal orang)

    ReplyDelete
  6. bagi warning kat dorang supaya setelkan keje dorang cepat2!! hehehe

    ReplyDelete
  7. Raya ni T....lupakan kejap keje tu..hehe..

    ReplyDelete