Monday, August 13, 2012

Shopping susu Vs Shopping Raya

last week aku pergi Tesco sebab nak beli  grocery goods
kalau nak beli baju kat Tesco ni mcm tak best je
tat kala aku asyik membeli grocery goods tu, aku terpandang di bahagian formula milk

pas tu nak paklah beberapa familly yg dok memborong susu formula
mungkin beli tuk sebulan kot..
mula la aku terdetik di hati. hmm... aku pun anak kecik jugak
kalau susu badanku ni tak banyak mungkin aku pun mcm dorang jugak kot


Syukur Alhamdulillah, Allah bekalkan susu badanku yang banyak
tak payah ambil supplement pun, susu tetap mencurah curah
sekarang Aleesya dah setahun lebih..
tak sangka ye, dah setahun Aleesya tu. Dia minum susu aku dah setahun lebih
( bangga.. bangga..) mestilah kan anak minum susu kita.

Tatkala org lain sedang menyusun paket susu di dalam troli
aku pula sedang menyusun shooping bag .

ish... memang leh kopak poket jika nak beli stock susu lagi, nak beli persiapan raya lagi

Terima Kasih Ya Allah di atas kurnia rezekimu terhadap anakku Aleesya
Biarlah susu yg mengalir di badanku ini dapat mencuckupkan ku menyusu anakku sehingga umurnya 2.5 tahun. amin....


6 comments:

  1. Alhamdulillah...lama yer bertahan nyusu badan...
    anak saya 2/3 bulan je...pastu da taknak lagi...sbb ms tu sy da start campur susu formula ni
    #aleesya tak nak ke kongsi susu ngn adik baru?# hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Mahal skrg susu formula..dulu ms aku kasi Nureen Enfalac A+ tue reganya cuma 40 lebih jer..now mau dkt 70..

    ReplyDelete
  3. Alhamdullillah.. kenyang Aleesya dpt minum susu ibu.. :)

    ReplyDelete
  4. Ok dh T berpuasa sambil menyusukan alisya?? Kalo dh ok...alhmdulillah

    ReplyDelete
  5. beruntunglah byk susu badan , AKA dulu masuk je kerja dah kena beli bertin2 susu !

    ReplyDelete