Saturday, September 29, 2012

bajet 2013

 
Alhamdulillah.. Syukur
ringan le beban 2.7 juta orang rakyat malaysia ye
aku tumpang gembira
 
BR1M 2.0 tu memang best ar..
yang best tu , untuk golongan bujang 21 tahun ke atas
dan pendapatan bawah 2k
adik adik ipar aku, dikategorikan ke idak? harap harap la kan..hehehe..
ramai lagi yang bujang kat kampung tu...
    
KUALA LUMPUR - Program Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) kali kedua atau BRIM 2.0 akan diteruskan tahun depan dengan golongan penerimanya bukan sahaja membabitkan 4.3 juta isi rumah tetapi manfaatnya diperluaskan kepada 2.7 juta individu bujang berusia 21 tahun ke atas.
Golongan bujang itu akan menerima bayaran RM250 dengan syarat pendapatan mereka di bawah RM2,000 sebulan.
   
Note: Nak senyum mcm PM dan TPM jugaklah..


13 comments:

  1. Salaam Wantie,

    Ce ambil gambar Wantie senyum macam PM dan TPM... nak tengok siapa punya senyuman lagi lebar... ngeh ngeh ngeh...

    ReplyDelete
  2. harapnya dengan apa yang diperuntukkan oleh negara, kita pun peruntukkan tenaga, masa dan kasih sayang pada malaysia tercinta.

    dapat wang hati senang, hati senang, kenalah kerja keras lagi supaya cucu cicit pula dapat manfaat bajet akan datang:)

    ReplyDelete
  3. wh..aku bujang gak..ekekekek...:-)

    ReplyDelete
  4. Bajet kali ni, banyak bagi elaun kan?hehehe... slm kenal dari YM.:)

    ReplyDelete
  5. kak!!!!! lame tak bw ! bz sikit..adeh.. hehe

    haah alhamdulillah bile dgr BR1M tu.. harap2 tersenarai jugelah cik ana ni nanti.. hehehe





    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  6. syukur alhamdulillah..
    Mungkin TA merasa terlalu sedikit dari itu.tak pe syukurlah

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..tumpang gembira gak...

    adik aku bujang gak...hehe..

    ReplyDelete