Tuesday, September 18, 2012

Siapa Kak Long?

Masa Lunch time kejap tadi
sempat juga aku pergi ke wad ICU untuk tengok keadaan Kak Long
memang sedih tak sanggup aku tengok dia

berbicara dengan mata
memejam mata bila aku panggil namanya
terserlah kesetiaan suami yang sepanjang masa melawat berada disisi

Ku lihat suaminya hanya berbaju melayu & berkain pelikat
tak nampak seperti seorang pegawai kerajaan pun
sungguh humble dia


Ku tahu ada rahsia di sebalik wajah bersih si suami
ku tahu dia ada alasan yg tersendiri
tak nak aku menyoal lebih lebih
mungkin dia sedang tertekan.
Aku faham...


Semasa aku sedang melawat Kak Long tadi
tetiba Doktor datang
aku cepat beredar, tak nak lah mengganggu

Harap harap, progress Kak Long semakin baik
Siapa Kak Long?
Korang boleh klik kat SINI


Note:- Aku perlukan kekuatan untuk ceritakan apa yg berlaku kat Kak Long
Sabar yer...

10 comments:

  1. saya akan bersabar untuk tau tentang kak long ni..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, semoga semuanya dipermudahkan Allah...Kak Long ada kembali seperti biasa...

    ReplyDelete
  3. semoga kaklong tabah hadapi ujian ini.

    ReplyDelete
  4. sabar...tk yr time k..nnti dh ready nk story..share je k..

    ReplyDelete
  5. oo kak long tu anak pada pengasuh amirul ye.... semoga segala urusan kak long tu dipermudahkan olehNYA..

    ReplyDelete
  6. semoga tabah menghadapi ujia..
    semoga kak long cepat sembuh....
    setiap penyakit tu ada penawarnyer

    ReplyDelete
  7. ya allah sayunye baca takat ni..
    ana pon tgh bersabar ni tggu..

    ReplyDelete
  8. Take care ye..
    Saya doakan yg terbaik utk kak long tu

    ReplyDelete