Thursday, October 4, 2012

Kami Kat IT Fair

sunday lepas, hubby free, tak payah pergi kerja
best best best.. leh la jenjalan
idak le aku terperap je kat umah
Lepas pergi makan makan kat rumah kawan hubby di Sungai nibong
kami terjah IT Fair Kat PISA.
 Memang nak pergi sesangat kat  IT Fair ni
sebab ada benda yang nak di beli

 snap gambar ni sebab aku berjaya rembat satu digital camera
memang nak beli pun
camera lama aku tu dah di rembat oleh adik aku

 ramai betul orang
beli la apa yg diingini.
hubby beli beg DSLR untuk body saja tu
senang sikit, friendly pengguna.

Amirul dan Francis light
 aku pulak nak beli pendrive dan memory kad
alhamdulillah, dapat juga ku rembat
terlupa pulak nak beli mouse. adoiiii... cam na boleh lupa plak ni
tak pe lenkali lah beli.

 lambat betul dok queue time nak keluar tu
kejar masa jugak ni, sebab hubby nak kena bertolak ke Ipoh malam tu

cantik tak Aleesya dengan baju kurung jahitan ku sendiri
ini lah kecerian Aleesya sebelum demam.


 Aku dok asyik klik klak klik klak
hubby terkejar kejar anak anak aku.
ngeee....

 hahaha... explore la kerja budak kecik ni

 ramai yg ckp kenapa aku tak letak headband kat Aleesya.
sebab... budak kecik ni akan tarik dan buang je headband tu

kalau aku ikat rambut dia,
getah ikat rambut tu pun dia cabut dan buang jugak.
ngeeee...

 ok dah berhabis $$$$ ratus ratus hari tu
kami pun bertolak pulang.

Happy sangat sebab dapat pendrive yg tersangat murah .( rembat 2)
Digital Camera pun murah jugak ( rembat kaler merah)
Memory kad pun murah jugak.
Beg Camera DSLR pun murah jugak

Note: Segalanya Murah la....

13 comments:

  1. syoknyerrr... wow, kamera baru nampak. hehehe

    ReplyDelete
  2. jelesnyer. buler la nk IT fair kat sini balik. eB nk kena bli lense baru sbb yg ader jammed. hu3

    ReplyDelete
  3. patut la..dh smbr camera pun...

    hg amik camera cm aku ke? hikss

    ReplyDelete
  4. hi follow sini..dr segmen kak KA...cantik baju yg awak jahit

    ReplyDelete
  5. pendek kata berbalaoi2 lah walau puas mengejar anak ke sana sini ye

    ReplyDelete
  6. byk tak design pendrive agaknya?
    jeles pulak membaca posting ni :)

    ReplyDelete
  7. kiut aje alisya pakai baju kurung.

    Masa akak pi penang ari tu mmg dh nampak iklan psl it fair kat pisa ni...tp takde laa pi pulak, kan. Kalo terkebetulan gi hari yg sama, insyaallah laa leh gi jengok2 wlpn tak membeli, hehe..

    ReplyDelete
  8. dt gak hg p sini noh..da beli pc dak? Ritu kan hg ckp nk beli kt sini..:-)

    ReplyDelete
  9. wah...byk shopping ye... beshnye dpt camera baru....

    ReplyDelete
  10. Wahh sopping2 yer.. Mana gambar kameranyaa.. nak tengok.. :)heheh.. seronok kan jln2 tgk gajet gini.. :)

    ReplyDelete