Saturday, March 30, 2013

Masuk Bukit Merah RM20 Sahaja.

 Sticky Post hingga 20/03/2013.

Pengumuman...
Aku nak jual tag masuk ke Taman Tema Air Bukit Merah. RM20 je satu
ada 20 Keping . 
Cepat..cepat. jgn lepaskan peluang untuk bersama keluarga tersayang.
 
 cepat murah..murah.. 
tiket ni untuk masuk bulan April sahaja
1hb April hingga 30hb April 2013.

Sape bermint sila wassap or sms 0125642576

Dalam Pulau Pinang aku hantar sendiri
luar Penang aku pos. ( wang pos RM 3.00 sahaja)
Memang nak let go.
Cepat sebelum terlambat.

Note: Moh lenjun!!

9 comments:

  1. ala, jauh kami nak ke sana, cuti pun dah nak abis.. kalau tak dah sambar tiga tiket tu...

    ReplyDelete
  2. teringin nk p takut xsempat nk ke bukit merah ja bln april nie..sibuk sikit...:-(

    ReplyDelete
  3. moh lenjun. Kalau u hantar sendiri ke Berlin, I beli. hihihi

    ReplyDelete
  4. kalaulah dekat,..mau saya dl yang terpa..hihi

    ReplyDelete
  5. ada kawan keje BM lake town ke, T?? hehe

    ReplyDelete
  6. akak ... liya trs set no phone akk kt hp hehe

    ReplyDelete