Tuesday, April 23, 2013

Felinna Vs Fereena

Tak ada banyak pun yang nak komen tentang ni
cuma korang lihatlah sendiri. sama ke atau berbeza.


Bentuk sama. di botolkan dengan botol yang sama jenis
tujuan penggunaannya pun sama jugak.

 



 ini pun sama jugak. cuma perbezaan yang ketara pada warna kapsul tu je
hmmm...

Mula tu aku keliru jugak, ingatkan " Felinna" berwajah baru.ahaks.




8 comments:

  1. owner dgn owner berlawan la n..hehe

    ReplyDelete
  2. biasalah...kalo ada satu2 yg maju..mesti ada pesaing yg tiru pembungkusan sebijik sama..
    Dh mcm tak boleh nk buat pembungkusan lain pulak. Harga pun lebih kurang...


    ReplyDelete
  3. persaingan dlm perniagaan... biasalah tu wantie... apapun terpulang pada pengguna nak pilih mana yang terbaik...

    ReplyDelete
  4. Jangan nnt kena saman sudah. hehe

    ReplyDelete