Tuesday, October 22, 2013

Jangan Main tuduh tuduh boleh tak?

Layan je lah perangai budak kecik yang duduk tak diam ni
kalau dia diam je, mesti ada kerja yang dia buat.

tak habis habis nak meghabiskan boraih je budak ni
ni botol bedak yang keberapa pun ntah le
botak le kepala mak bapak...asyik kuaq duit beli bedak jerk.

kalau papa tanya sape yang  pakaikan bedak
mesti jawab" Ibu laaaaa...."

Dah ghuper zombie dibuatnya.

sapu...jgn tak sapu.. pas tu salahkan ibu...

That day Naiim majuk ngan papanya
sebab tak dapat ikut papa keluar memalam
meraung tak cukup tanah...

Bila papa balik je, terus Aleesya complain
Abang Yau...( abang menangis)
papa tanya sapa buat
ibu laaaaa.............


ewah ewah..sejak dah pandai sebut ibu ni, semua benda ibu yang buat
yang baik pun ibu buat
yang tak baik pun ko angkut sekali..


"" Aleesya anak sapa? Anak ibu laaaa...
Aleesya anak papa tak?
Papa anak ibu laaaaaaaaaaa.....muahahahahaa..""




22 comments:

  1. Replies
    1. memang sweet... tak tau nak sembunyi kat mana dah botol bedak tu

      Delete
  2. Adoiyai.. anak ibu laa.. tuh..putih cam tepung gomak yer Aleesya.. tak per laa layan kan aje laa.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...mang cam tepung Gomak kak..

      Delete
  3. semua ibu yg kena yerr...
    tepong gomak dh muka si aleesya tue..
    tak masuk hidung kerr??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah le Nureen, kalau masuk idung tu dia bukan nak kisah pun.

      Delete
  4. sikit je lg bleh jd pelakon opera cina heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...dah sesuai sangat kalau wat wayang pacak sekali .

      Delete
  5. hahaha..buat masa ni mungkin itu je yg dya boleh sebut kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tu je yg dia sebut dik.. dah mcm mcm. tapi tetap nak tuduh akak. hahahaha

      Delete
  6. Adoi..ha amik kau..selepung muka dgn bdak..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jenuh nak basuh bila mandikan dia. bedak tu tebal sangat

      Delete
  7. Ekeke..cute aleesya..
    Ayat 'x cukup tanah tu wat aq sengih2 ja..haha..:)

    ReplyDelete
  8. Hahahah adoi, dari mula nampak gambar, sampai la ke habis I baca, adoi la sakit perut. Semua pun Ibu laaaa. comel sungguh kamu ni Aleesya.

    ReplyDelete
  9. ya allah..terperanjat tengok tadi..ingat kan ambik gambo hantu...rupanyer alesya....hahahhaha...kalau macam ni tauke bedak bankrap ni.....


    ReplyDelete
  10. kasihan kak, semua salah ibu.. hihi.. banyaknya tempek bedak.. :D

    ReplyDelete
  11. astagfirulallahalazimmmmmmmmmm
    terkejut aku..aleesya aleesyaaa
    zombie eh..hahahaha pasni jenuhlah ibu kamu beli bedak berbotol2
    boleh lak dia sapu satu muka hahhahaa

    ReplyDelete
  12. hahaha...nila namanye takleh dok diam..ada aje kerjaan nye ek..
    sudahnya ibu yg glemer "dapat nama"

    ReplyDelete