Wednesday, October 29, 2014

Lunch with PT3 The best moment.

Assalamualaikum...
syukur ke hadrat ilahi, apa yang dihajati dihati tercapai dengan izinnya

 Rezeki kurniaan ilahi, aku kongsikan bersama sama..
semoga di masa mendatang Allah melimpahkan jauh lebih banyak lagi rezeki buatku dan keluargaku


 Maaf yer entry ni mempunyai banyak gambar
Bukannya apa, ini semua untuk tatapanku dan kenanganku di masa hadapan..

 upss... lupa nak introduce...
Lepas ni aku mungkin akan berhijrah ke bahagian lain..
tapi... masih lagi keep in touch dengan dorang, cuma tak sekerap sekarang ni
Alhamdulillah..jika rezeki itu milikku..ia tetap milikku
itulah perancangan Allah yang sangat indah..

 hmm... best tau kerja ngan deme deme ni..
even kat dept aku ni banyak kaum Adam berbanding kaum Hawa
yang penting aku happy...

 Makan makan hari ni ( 28/10/2014) dihadiri oleh..big bos, shift leader 
Technician, Maintainance Man dan insan kerdil yang bernama "Aku"

 Thanks yer untuk korang semua.
tengok korang happy je... Aku pun turut happy

Thanks Affandi, Malik and Nathan
Even tak sihat you join juga..

then buat Affandi, even U ada medical check  up, U postpone 
demi nak meriahkan lagi majlis makan makan ni kan..


 Ikan siakap yang tergolek tu... kalau ikutkan Kak Ida..
She's said.. dia masak lagi meriah you..

ok.. lepas ni kita konvoi pergi umah Kak Idah makan siakap tiga rasa yer..
ahaks.. jemput kita ke?


 Sayur apa nama ntah..tak berapa kick ler
tapi ok la..rezeki kita hari ni kan..

 kerabu sotong... upss.. lupa pulak nak snap picture tom yam..

 Hehehehe.. tuan tanah kedaung sedang makan...

 ups... sedondon pulak baju aku ngan Akmal.. mcm beranji la pulak.
But..sportinglah kamu...
even invite last minit join jugak...

alang alang invite last minit. last minit jugak kamu datang yer..
haish..balas dendam kat Kak. T ke Akmal?

/
ups... Wan terkejut kena candid ke? Buntal mata tu..
Din... makan dengan kusyuk..

ala.. usik usik je.. pas ni mang susah dah nak usik usik..

Abang Had.. terkejut dia bila I ajak makan tadi..
bunyi lain je kan.. bila T cakap jom pi mkn dengan T..
hehehe...makan beramai ramai le.. bukan makan berdua..
saja la usik Abang Had..
jgn mare ar....

Malik.. thumb up lagi tu..
cayalah...
Tak tau la lepas ni my future bos baik mcm kamu ke idak..

Ini SS ong.. dialah yang train aku masa mula mula join dulu
she's the great teacher tau..
90% yang dia ajar  aku boleh catch up..
thanks yer... kamu memang pandai train.

eh .. ada la picture Tom yam..
apasal aku tak perasan pulak...adei..

Kak Ida.. Thanks yer belanja kitorang makan bread tu..
bread tu memang sedap..
tak puas makan..I tempah sendiri ok!

hmmm.. this moment are never come back..
I'm gonna miss this.. swear!!!

Hidayah.. lepas ni kalau kak.T ngantuk nak usik sapa la pulak kan..
BTW kamu memang baik..
thanks to be my friend .. will always be my friend yer..


Di kesempatan ini..aku memohon jutaan kemaafan
seandainya sepanjang aku bekerja di bawah satu bumbung
ngan korang semua ada salah dan silap
termelawak lebih kurang
Harap jgn simpan di hati yer...

btw...memang best kerja ngan korang semua
kerjasama dari korang memang awesome..

then for those yang ada back pay tu
maaf jua dari ku.
sesungguhnya aku hany insan biasa yang
tak pernah lari dari kesilapan..

sedih sesangat ..berat rasa hati nak tinggalkan
warga pt3.



Note: Doakan aku sentiasa bahagia walau dimana
jua aku berada and I wil do so to you all.
Doakan agar setiap langkahku membuahkan kejayaan dan kebahagian

** maaf di atas penggunaan perkataan aku bagi
golongan yang lebih berusia****



** Aku hanya insan kerdil yang tak.mampu menggembirakan
semua orang...






8 comments:

  1. Meriah makan2 ni kak..
    Seronok dan muhibah je nampaknya..
    Good luck kak

    ReplyDelete
  2. Wahh,meriah dengan acara makan-makan. Mesti seronok makan ramai-ramai.

    ReplyDelete
  3. all the best buat T yer walau dimana jua pun, yg penting kerja dgn ikhlas yer !

    ReplyDelete
  4. Naik pangkat yer sis? :) tahniah... semoga dimurahkan lagi rezeki...

    ReplyDelete
  5. Bunda lebih suka makan ikan dari ayam atau daging...tengok ikan tu amboi tertelan alio...tambah pulak sayur campur tu...sedap..

    ReplyDelete
  6. Assalam ....

    dah lama tak singgah soini...wah! makan besar, bestnyer...

    ReplyDelete
  7. nasib jauh... kalau dekat mesti dah join hahahaha

    ReplyDelete