Thursday, January 12, 2017

Lactacyd Feminine Wash

Semua orang bercakap tentang Lactacyd Feminine Wash sekarang ni
Pernah beli untuk my anak dara pakai
tapi yang teen tu..


guna kejap je sebab masa tu gegel gatal gatal kat alat sulit dia..
lgipun gegel kecik lagi, 
katanya kat tadika cikgu guna sabun 
mungkin ada jangkitan kot
lepas gegel guna tu, dalam seminggu dah ok 
Tak nak la membazir so, aku continue..
lepas tu tak guna dah..


Lately ramai pulak yg bagitau kalau guna Lactacyd feminine wash untuk mencuci wajah
boleh kecutkan jerawat..
eh betul ke? tak pe ke?

So, nak juga try sebab jerawat kat muka aku ni suka sangat datang 
bak kata orang
Datang tak di jemput
Suruh pergi tak nak balik buat mcm rumah sendiri
melepak je kat muka aku ni..

nak beli & try 
sebelum tu nak tanya dulu si pakar
soalan dah ditujukan..
nanti kita tengok apa jawapannya k


Tak sabar nak tahu jawapan..
kalau jawapannya bagis..
nak lari lelaju pergi beli 

Nak buang saka  a.k.a jerawat kat muka ni..



Note: jerawat tu aku panggil saka sebab melekat je kat muka ni
kemana pun aku pergi... hihihihi


2 comments: