Friday, June 16, 2017

TB_Terengganu_Masjid Kristal

kita sambung kembali cerita Terengganu yer...
Sebab dah malam kan, so hanya boleh tengok dari jauh jer lah..

hujan mulai renyai renyai time tu..
kami bermandikan hujan 
sib baik tak demam keesokkannya


Gee.. budak ganu ni setia menemani kami walaupun hujan..
Thanks yer Gee..
En.Asmadi dan En.Lan...
ni lah dua ketul lelaki yg jadi HR..hahahaha..
Sorang dari Lawas dan sorang lagi dari Bagan Lallang..

Mungkin kalau datang siang dapat kot kami naik basikal
meronda ronda kat area sini..
tak pe lah lain kali datang lagi..

habis je kat perkarangan Masjid Kristal tu..
rasa macam nak kena juga inject Caffein dalam badan..
So kami ke "Coffee Lab"


Kami habiskan sorang segelas Nescafee..
pergh... sedap..
dah la hujan hujan tu kan..


Note:
Thanks sangat sangat kat gee.. 
bila nak datang penang?





No comments:

Post a Comment