Thursday, July 13, 2017

Hadiah Birthday

Masa lunch tu aku cam biasalah masuk cafe dan makan apa yang ada
ada juga staff usik usik
"Tak makan kat luar ke Puan?"
Tak de orang belanja ke?

Aku jawab selamba je..
Haish..dah tua tua ni, tak payah nak havock sangatlah ttg birthday..
biar orang muda jer yang enjoy..


Masuk dalam office tengok ada sepotong kek shomel dari praktikal student..
then dapat PM tepi..
"Hanya ni je yang saya mampu puan"..

Sebenarnya bukan kek ke bukan hadiah ... Ingatan tulus iklas tu yang penting..
Then aku reply 
"Value thing come by small packet"
yes I really mean it..



Then, aku terus je ke surau untuk solat...
lama juga aku kat surau..
masuk office jer.. tetiba dua satff aku ghaib entah ke mana...
tanya sapa pun tak nak jawab...

tak pe lah nanti dorang balik sure ada reason kan..
biar lah... 


 Sekali tu dorang balik bawa hadiah Handbag ko..
wuish.. korang pusing queensbay untuk belikan I Handbag yer..
Thanks sayang sayang semua...

Actually dorang buat collection untuk belikan aku hadiah ni...
speecless...




Sayang nyer nak makan Ferraro ni..
shomel sangat ...



Note: Mungkin biasa bagi orang lain.. tapi bagiku amat bermakna...

2 comments:

  1. Betul, Betul, Betul. Memang cukup bermakna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Memang bermakna sebab my mr.b pun ada join sama beli hadiah kat i

      Delete