Wednesday, April 11, 2012

Gempa Bumi 8.9 Skala Richter

Jam 4.30 petang ( 11/4/2012) Aku tengah dok rehat rehat kat katil
sambil ayunkan Aleesya kat dalam buai .
tetiba je aku terlihat rak baju umah aku tu bergegar.

Aku angkat Aleesya dan terus ke Hall dapatkan suami & Amirul.
gegeran berlaku 2 kali
Takut jugak kalau kalau ada tsunami.

Gempa Bumi Kat Acheh upernya bila aku tengok Berita Di Astro Awani.
Amaran Tsunami pun dikeluarkan di Acheh tu.

Harap harap tak de la tsunami.
sedih bila banyak nyawa hilang,.

Bos aku kat Ayer Itam,penang tu pun call aku ckp umah diapun bergegar.
My officemate pun ckp yg dia sedang duduk atas kerusi,tetiba rasa org push kerusi dia.

then kereta dia punya sister yg sedang parking pun bergerak sendiri
nasib baik sempat nampak.
kalau idak terlanggar kereta lain.


1 comment:

  1. gempa tu kuasa allah...bumi pun dh semakin tua...
    semoga dijauhkan malapetaka dari kita semua..amin..

    ReplyDelete