Saturday, June 23, 2012

Masuk ok, keluar K.O

sekali tengok photo kat bawah ni mcm gambar yang di edit je
tapi jgn terpedaya ye.
ini bukan gambar yang diedit
tapi real photo taken okey.


      
si anak racoon ni, tersangkit kat lubang penutup longkang.
unik lak penutup longkang tu noh, sekali nampak mcm tayar keta punya rim pun ada
peristiwa ni belaku di Dearborn Heights nu.
tau ke kat mana? ala kat negara omputih le..

sian pulak deme nengok. then deme ambik le minyak sayuran
sebagi pelincir tuk keluarkan kepala anak racoon yg tersangkut ni

thern dorang bagi mandi semua, baru la dorang lepaskan racoon ni
ha.. pergi lo kamujumpa mak & ayah kamu.
tu le nakal sangat.
kamu ingat penutup longkang tu kayu ke? suka suka je masukkan kepala
dah pandai masuk tapi tak tau nak keluar semula

4 comments:

  1. kesiannyer anak raccoon tuh kak..
    dahla comel

    ReplyDelete
  2. mati2 lah ingat gambo edit tadi..
    siannyer..
    mujur leh tanggal balik kepala tu..
    kalau tak mati kering lah kat situ..

    ReplyDelete