Monday, July 16, 2012

Dah praktikkan di setiap malam

Ingat tak tentang Entry ku sebelum ini tentang

Aku pun terdetik dihati untuk mempraktikkannya
 

Alhamdulillah.. aku dah pun praktikkan 
kalau hubby kerja malam akan ku sms
kalau hubby kerja pagi & ada kan rumah, hulurkan tangan memohon keampunan
sebelum.. zzzzzzzz

mula tu rasa kekok la.
mana taknya tetiba dok minta maaf, pas tu malam isok mintak maaf lagi
malam lusa mintak maaf lagi

Syukur, upernya hubby tau tentang ni dah lama
dia kan ulat buku. tapi dia tak pernahlah suh aku praktikkan
tapi dah isteri volunteer praktik lagi la dia sukerrrrrrrrrrr

Nota:- semalam lupa nak mintak maaf. sebelum datang kerja tadi sempat juga minta maaf
Qada' yg semalam. hiksssss


6 comments:

  1. wah...nak tiru jugak la,,,,mesti hubby terharu kan...... tq for the useful tips...

    ReplyDelete
  2. baru la romenlentik kannn..hihi..:-)

    ReplyDelete
  3. boleh qada' ea? kalau saya nak qada', bukan main byk nak kena salam ni.. :p

    ReplyDelete