Wednesday, July 11, 2012

Selamat Hari Lahir untukku..

Syukur Alhamdulillah, sehingga ke hari ini, aku masih bernafas dalam meniti hari hari bahagia dalam hidupku
Selamat Hari Lahir buat diriku yang ku sayangggggggggggggg

Gini ke gayaku selepas dilahirkan? hehehehe...

Tanggal 11 Julai Tepat jam 3:30 pagi,  Ibuku dengan susah payahnya telah bertarung nyawa untuk melahirkanku. Faham sangat la aku ni sebab dah jadi ibu pun. 

begitu gumbira keluarga kami kerana di kurniakan seorang puteri
maklum la kan, yang lain semuanya lelaki, siap bernazar lagi ayahku tu
untuk dapatkan anak perempuan.

Ayah dah simpan cita cita nak namakan aku Rohana. 
Tapi masa poendaftaran nama tu, ayah tak dapat pergi
Nenek yg pergi, jadi nenek yang namakan aku Siti Fatimah

Oleh kerana keinginan ayah nak namakan aku Rohana
jadi semua ahli keluargaku panggil aku dengan nama Rohana./ Ana

Syukur Alhamdulillah, semua orang sayangkan aku
tak tahulah kekalau ada yang benci.
bior le orang benci, asalkan aku tak bencikan dorang udah le.

semoga di tarikh hari lahirku di tahun ini memberi sejuta kemuliaan dalam hidupku

* Aku bahagia menjadi anak, adik, kakak, isteri & ibu*
* Ya allah kau panjangkanlah usiaku agar dapat aku merasa menjadi seorang nenek,moyang dan seterusnya*
* Bahagiakanlah aku hingga ke syurga*


12 comments:

  1. hepy besday utk akak...semoga panjang umur murah rezeki dan bahagia disamping insan2 tersayang :)

    ReplyDelete
  2. happy birthday kak..
    birthday yg ke berapa ni

    ReplyDelete
  3. appy besday kakakku sayang... :)

    alkisahnya yer tntng nama akk... pa pe pun liya doakan moga akk dimurahkan rezeki selalu diberikan kesihatan yang baik. bahagia bersama2 insan yang akk syg.

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir.. moga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  5. Semoga diberi kesihatan yg baik..

    Amin.....

    Selamatttttttttttt T...selamatt..

    ReplyDelete
  6. Alhamdullillah.. Epy Besday T.. Moga apa yg dihajati itu akan diperkenankan oleh Allah.. Amin

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir wantie !. moga kekal bahagia n cantik jelita yek! hehehe... moga persabatan terus mekar juga

    ReplyDelete
  8. selamat hari jadi..semoga bahagia selalu disamping family tersayang .amin.

    ReplyDelete
  9. Selamat menyambut ulangtahun kelahiran kak.
    Haha.. mengapa lak nenek pilih nama Siti Fatimah? Mesti bersebab kan? Lol.

    ReplyDelete
  10. hepi buffday..... may all ur wishes be granted... InsyaAllah...

    ReplyDelete
  11. gayer tuh mmg xthn . ha3.

    ReplyDelete
  12. selamat hari lhir... Semoga dimurhkn rezeki yer

    ReplyDelete