Friday, September 28, 2012

Setahun Dua Bulan

27/09/2012 genap la usia saya Setahun Dua Bulan.( 14 bulan daaaa)


hehehe... sukanya saya dah setahun dua bulan saya melihat dunia ni.
Apa yang saya pandai buat? macam macam tau

Saya dah pandai sembunyi kunci keta , handfon & barang sekolah abang
saya dah pandai salam sambil cium tangan
cium pipi..

dan yang paling bestttttttt.... saya dah pandai pulas telinga orang
hahaha... semua orang saya piatkan telinga.
banyak jugaklah saya faham apa yg ibu ckp..
kalau abang nonton TV, saya suka suka je tukar channel
kekadang tu, terus off je TV. hahahaha....

main kejar kejar dengan abang yang saya paling suka
bior le jatuh berkali kali pun
saya akan bangun dan lari lagi
kalau orang panggil nama saya, saya akan angkat tangan
dan sebut Aaa....

ibu dah pesan suruh sebut "Ya" bila orang panggil
tapi tak boleh la.. Aaaa.. je yg keluar dari mulut saya ni.

Bila nampak ibu balik kerja, saya akan lompat lompat sambil jerit kuat kuat
sebab... rindu sangat seharian nak BF le..


Note: Saya sangat suka sebab Ibu masih lagi BF saya. Doakan saya sihat dan riang selalu yer.


14 comments:

  1. alhamdulillah dh sthn 2bln pon...

    pndai mcm2 dia..cergas plak tu...

    bila nk jumpa aleesya nie..nnti dia piat2kan tinge aunty plak..haha..tp aunty pakai tdg..haha

    ReplyDelete
  2. rs kejap jerk ms berlalu kan? :)

    ReplyDelete
  3. salam sis.
    Peqrgggh..................komen sis untuk permintaan balik kg tu.akan ta pertimbgkan kelak..
    Comelnya..npe tak ikat rambutnya tu? Sian dia rimas

    ReplyDelete
  4. salam sis.
    Peqrgggh..................komen sis untuk permintaan balik kg tu.akan ta pertimbgkan kelak..
    Comelnya..npe tak ikat rambutnya tu? Sian dia rimas

    ReplyDelete
  5. salam sis.
    Peqrgggh..................komen sis untuk permintaan balik kg tu.akan ta pertimbgkan kelak..
    Comelnya..npe tak ikat rambutnya tu? Sian dia rimas

    ReplyDelete
  6. salam sis.
    Peqrgggh..................komen sis untuk permintaan balik kg tu.akan ta pertimbgkan kelak..
    Comelnya..npe tak ikat rambutnya tu? Sian dia rimas

    ReplyDelete
  7. salam sis.
    Peqrgggh..................komen sis untuk permintaan balik kg tu.akan ta pertimbgkan kelak..
    Comelnya..npe tak ikat rambutnya tu? Sian dia rimas

    ReplyDelete
  8. mmg seronok tgk anak membesar depan mata. semua tu nanti akan dikenang masa dorang dh besar2 mcm anak2 akak ni, huhu..

    ReplyDelete
  9. cepat je masa berlalu yer... aleesya dh 14 bulan... ^_~

    ReplyDelete
  10. :)

    seronok tgk kanak2 membesar.
    tapi tanpa kita sedari kita pon makin tua:0

    ReplyDelete
  11. Sedar tak sedarkan sekejap je masa berlalu..cam tak terasa jer.. anak2 makin membesar..kan.. :)

    ReplyDelete
  12. giginya baru enam..............................................

    ReplyDelete