Saturday, October 6, 2012

Contest Amal "IMPIAN MAMPU - Abang Stalker "

nak join gak ar 
baru kenal je abang stalker ni
itu pun sebab si hanif idrus yg join segmen ni. thank yer.



kalau dah nama pun beramal,mestilah nak join kan. hehehehe
memang aku pen join segmen yg tegar.

sesapa yg berminat
sila terjah sini
 impian mampu

ok di sini aku nak sampaikan impianku yg memang terpendamlama
Impian aku selama ini ialah nak melangsaikan  hutang hutang yang ada
sebab ini juga pesanan keramat ayananda tercintaku

semoga aku kembali ke sana dengan aman...

sekian.

8 comments:

  1. Good one kak! Tak payah buat segment...jawapan kita sama je:)

    ReplyDelete
  2. leeza tag wantie. nampaknya wantie dh join... hehehe
    http://santaileeza.blogspot.com/2012/10/impian-mampu-abg-stalker.html

    ReplyDelete
  3. maaf sis wantie ta x sompat nak join.

    ReplyDelete
  4. betui tu...tu gk impan aku...nk langsai semua utang...hehe

    ReplyDelete
  5. good luck..chai yo chai yo!! hahaha

    ReplyDelete