Sunday, October 21, 2012

Dilema

 Dilema dilema...

                                Ada tak yang menghadapi dil3ma mcm kartun ni.
                                                                    Layan.....


  

Hehehe....


  1. Camno masih berdilema ke..

11 comments:

  1. hahaha , tayah sokong sapa saapa , tengok saja :)

    ReplyDelete
  2. assalam wantie..dah selesai dah delima malam tadikan he he

    ReplyDelete
  3. Huhu..sy sokong kelantan dan kelantan menang

    ReplyDelete
  4. hihi....yati sokong dua2 hihi...sbb tak tau nak sokong mana...

    ReplyDelete
  5. hahahaha... macam tu pun ada jugak ye..hehehe

    ReplyDelete
  6. Hihihihihihi...Tshniah Kelantan...ATM the best!!!

    ReplyDelete
  7. Adik saya tentera..isteri dia Kelate, tp sure la dia sokong ATM kan. Kalo cam kat katun tu, sokong la dua2.hehe.

    ReplyDelete
  8. Adik saya tentera..isteri dia Kelate, tp sure la dia sokong ATM kan. Kalo cam kat katun tu, sokong la dua2.hehe.

    ReplyDelete
  9. Akak selalu jgk dlm dilemma...tp bkn ler psl hal remeh temeh cenggini, huhu..

    ReplyDelete
  10. aku x delima pun...sbb layan je..hehe

    ReplyDelete