Tuesday, October 30, 2012

Raya Dalam Hutan

Ecewah... mcm orang asli  la pulak
orang lain raya di kampung, aku pulak raya kat dalam hutan

 sebagai memenuhi permintaan si Amirul
kami ke 'Hutan Lipur Puncak Janing"
dekat je dengan rumah

dodulu masa remaja aku kayuh basikal je ke sana

 air pun tak banyak sangat
boleh la untuk budak budak mandi

hehehe... tayang gambo dulu
sebab aktiviti mandi manda akan menyusul

nak tau aku mandi ke idak
tunggulah next entry.

14 comments:

  1. da lme xmandi mnda kt tempt cenggitu..sobsss

    ReplyDelete
  2. Cantik pemandangannyee..tenang je..

    ReplyDelete
  3. Lokasi beraya yg menarik tuh! Hehehe..

    ReplyDelete
  4. Puncak Janing kt Kedah ke?
    lupa plak..hehe
    mcm pernah sampai ke sini :)..

    ReplyDelete
  5. Alaaa..ingat ada pix akak pakai bikini tadi:P

    ReplyDelete
  6. cepat2, nak tgk entry part mandi2.. mesti kids tu suka sangat! :)

    ReplyDelete
  7. wah..bestnya...saya dah lama tak mandi manda ni..

    ReplyDelete
  8. masa ngaji poli dolu x pernah smpi puncak janing juz smpi bukit wang jerr

    ReplyDelete
  9. aku dl penah kayu basikal dr umah smpi ke lata bayu..huhu..letihh wooo....

    ReplyDelete