Thursday, November 1, 2012

Want Original or Prostitute

al kisah, selasa lepas aku ke kedai barang barang untuk membuat kek dan roti
mcm biasalah aku ambik segala barang dan masuk dalam bakul
tetiba aku tercari cari satu benda... tapi tak jumpa..

aku pun tanya le owner kedai tu
auntie... coco butter ada?
oo.. ada.. ada... sana.. sana ( tuding jari kat sudut kedai)

tapi kan... U mau  ORIGINAL or PROSTITUDE?
gulp!!!!... nape lak mak nya ni tanya prostitude kat aku?
nak suruh aku langgan prostitute ke?

then aku diam je. dia tanya jawab lagi. Prostitute murah sikit
original memang mahal. ramai org tak suka.
hah.... Hello... Mak nya ini kedai jual peralatan bakery ke jual AYAM!!

last aku jawab je.
Bagi I original.
ho.. ok..
dia pun bagi aku coco butter yg original. 
mahal pun tak pe lah.. janji aku bake kek tu sedappppppppppppppp



aku pun dok terfikir..
kenapa ada perkataan prostitude dalam perbualan kami tadi
hmmm.... mungkin dia nak sebut "SUBSTITUTE" kot
telinga aku kot dengar "PROSTITUTE"
tapi dia sebut 2-3 kali pulak tu.


Note: mungkin telinga aku dah biol. 

4 comments: