Tuesday, December 4, 2012

Ice Hotel at Sweden


Hotel Ais Yang di bina setiap tahun di Sweeden.

Sebuah hotel baharu ais di Jukkasjarvi yang terletak 12 kilometer dari Lapangan Terbang Kiruna di sini dibina sejak 16 November lalu.

Hotel tersebut dibina pada setiap tahun dengan menampilkan reka bentuk bangunan gaya baharu.
Ia mempunyai beberapa buah bilik yang ditawarkan kepada para pelancong. - Agensi

Photo: Lacey Johnson
hotel ini di lengkapi dengan facilities seperti jugak hotel biasa yg lain.
cuma uniknya hotel ini di perbuat daripada ais.
 Photo: Lacey Johnson
jimatkan.. tokey hotel ni. tak payah pasang air cond.

bastu3.1.jpg (16612 bytes)
Ice  Sauna dan SPa
ada rasa nak booking?
click je kat gambar di atas ni.




       

10 comments:

  1. bestje.. tpi rasa beku je dok dlm tu.. n blh thn gak hrganya... hihi

    ReplyDelete
  2. aha aku penah tgk hotel ni..best plak weh..sejuk gedikss...

    ReplyDelete
  3. macam2 le dunia skrng nie... hotel ais pun ada yerk... hehe

    ReplyDelete
  4. Cantik ..kreatif lah dia orang ni..

    ReplyDelete
  5. Tak larat nak membekukan diri di hotel ni. Alah sejuk.

    ReplyDelete
  6. dok genting highlands pun dh rasa menggigil2 bila kabus dok datang..huhu..

    ReplyDelete