Tuesday, December 4, 2012

Penyu itu dihempas.

Ni cerita minggu lepas.
lambat benor kat dia menunggu list untuk di publish.
tak pe at least keluar jugan walaupun sedikit lambat
best nye Aleesya bila dapat tengok anak turtle tu berenang renang 
kepunyaan sepupunya si Ayein.

Aleesya apa benda pun dia suka pegang.
tak kisah le budak budak kan..

Masa Aleesya pegang je anak turtle tu tetiba kaki anak penyu dan kepala semua masuk 
ke dalam cengkerang tu
Aleesya goytang goyang tak keluar jugak

Last, dia baling/hempas anak turtle tu
hahahaha.... mau angin le sepupu dia


mana taknya kan, org belai la si penyu tu
tetiba Aleesya boleh  main lontar cakera pulak.

Mungkin Aleesya hairan kot kenapa tetiba kaki dan kepala penyu tu hilang.
hahaha...

Aleesya menangis nak jugak penyu tu, kazen dia kasi yg tipu punya
pas tu Aleesya terus gigit penyu palsu tu

hah.. nasib baik tak kasi yg betul, kalau tidak
qollu.. la sang anak penyu di buat dek Aleesya..


Note: Aleesya ni kan.. kalau jumpa lipas, dia picit selambe jer..


8 comments:

  1. Anak-anak sifat ingin taunya memang tinggi.

    ReplyDelete
  2. sama je dgn Pa'e..klu tgk semut ke lipas laju je dia hentak dgn tgn or apa2 benda yg ada kt tgn dia..hehe..

    ReplyDelete
  3. alolo... kesian ank penyu tu ya..tp aliesya punya sifat ingin tahu..hehe knp kepala n kaki bleh ilang..^__^

    salam kenal

    ReplyDelete
  4. ni penyu ka kura2 ?
    ada ka org bleh bela penyu bkn kura2 jer ke bleh bela?

    ReplyDelete
  5. penyu ke tu T?? penyu ijau??
    Leh membesar ke??

    ReplyDelete