Saturday, January 26, 2013

Hadiah untuk Awak

Awak.. terima kasih ye..
Awak baik sangat. jaga saya selama 10 tahun ni
Awak sayang saya lebih dari keluarga saya sayang saya..

Saya tak ada apa yang istimewa nak bagi awak
hanya ini yang saya mampu untuk awak
sempena Anniversary kita yang ke 10 tahun ini.
 
Saya suka jam ini. saya beli tanpa pengetahuan awak.
awak pakailah ye, walaupun tak semahal mana
hanya ini yang saya mampu..


Saya tahu jam awak dah lama rosak
tapi awak tak beli sebab awak dulukan mana yang penting..
itulah awak..utamakan kami anak beranak terlebih dahulu.
Sebab tu saya sayang awak sangat sangat..

Supaya awak sentiasa menjadi suami saya 
hingga ke syurga..
Dah 10 tahun kita kawin tapi setiap hari saya nak bercinta dengan awak.


Note: didedikasikan untuk suami tercinta.


* syyyy... saya tak dedahkan apa yg awak bagi ok*
janji...tetap janji...

13 comments:

  1. untunglahhh :)
    siap ada tag RM lg cayalahhhh

    ReplyDelete
  2. peewiit..suweett lah akak nih..:3

    begitulah adat hidup berpasangan kan..saling menghargai..=)

    *aiseyh..mcm dah ada pengalaman plak..=P

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun kak :D
    semoga berbhagia selamanya .amin

    ReplyDelete
  4. so sweet...!!
    romantik gitu..!
    tahniah wantie..hepi 10th married anniversary..
    semoga kekal bahagia hingga akhir hayat....
    semoga bertambah2 zuriat hendaknya..
    semoga dilimpahi dengan kasih sayang..

    ReplyDelete
  5. bile tengok jam mesti teringat kan..so sweet

    ReplyDelete
  6. PPPsssstttt.... apa yg awak (soami) bg kat kak tie? hehee

    ReplyDelete