Thursday, January 31, 2013

Heroin Dari Pakistan Seludup Masuk Malaysia

Tengok tajuk tu.. sila gelek gelek ala bollywood ok
kalau sebut Heroin Hindustan mesti terbayang karisma Kapoor , 
Eisha Deol la , Priyanka Chopra la,hape la
kalau dah Heroin dari Pakistan tu sape pulak ek?

Sesapa kenal sila angkat tangan ok.
yang pastinya Heroin Pakistan ni tak datang dengan  Hero
Tapi di masukkan di dalam Kotak

hahaha.. suspen ni.
Masuk je malaysia terus kena tangkap
sebab Heroin tu lepak dalam Kotak Kurma
nak Tengok lawa ke idak heroin tu?
meh sini nak tunjuk


v

v

v

v

v

v

v

v
v

v

v

v

v

v

v

 
Sila senyum sendiri ok
sebab ini adah Heroin = Dadah
buka artis jelita..
sapa makan pun memang boleh gelek gelek . kikikikik...

 Ini semua angkara lelaki Nigeria dan Monggolia
pandai benor taktik mereka ye
declare Kurma konon.

Note: aku memang tak puas ati bila ada pihak gunakan Malaysia sebagai transit dadah!

11 comments:

  1. dah bnyk kes mcm ni dah. tapi pihak kastam n polis cepat detect. baguslah kan :)

    ReplyDelete
  2. Itu la... manisnya kurma. ni kalau termakan kurma yg kena icing ni... gelek tak habis.

    ReplyDelete
  3. Padan muka kna tgkap..suke2 dia je seludup masuk dadah dlm negara orang

    ReplyDelete
  4. sepndai2 tupai melompat..akhirnye jatub ke tgn jua..hehe

    ReplyDelete
  5. mcm2 kaedah nak bawak benda ni masuk kan?

    ReplyDelete
  6. macam2 cara depa nak seludup...tapi ada jugak yg kantoi.....

    ReplyDelete
  7. mcm2 cara la dorang nak seludup nih...tapi tetap tumpas jugak...

    ReplyDelete