Saturday, February 2, 2013

Anak Ning Baizura bernama Ryan Sky Dalton

Lama sungguh menunggu kak Ning kita nak dapat baby.
Syukur akhirnya beliau di sahkan mengandung
dan terbaru... Beliau selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.5 kg
dan  diberi nama Ryan Sky Dalton dan dilahirkan jam 3.06 pagi.

 
Sbenarnya  Ning  berhasrat untuk bersalin secara  normal tetapi  tetapi kepala bayinya didapati senget ke bahagian kiri dan akhirnya beliau terpaksa bersalin melalui pembedahan

Kenapa Ning memilih Nama "Sky " untuk bayinya
ini pula jawapannya:-
 
“Ning dan Omar memilih nama “Sky” kerana ketika mengandung beliau sering melancong  ke luar negara,” .
oooo... begitu ye..

 pasangan Dalton itu akan membuat sidang media untuk mengumumkan kehadiran Ryan dalam masa terdekat. jangan lupa ye nantikan kemunculan baby tu di kaca TV. Mesti lawa anak dia kan..kan..
tak sabar nak tengok tau.
 
Note: Tahniah buat Pasangan Dalton



11 comments:

  1. sedap pulak nama anak dia...kena panggil sky ler....

    ReplyDelete
  2. hermmm...da anak dia kan..
    nak taruk sky ke..swim ke...fly ke..hak dia kan..tapi bagi saya biarla nama tu berciri islam sikit baru sedap...

    papepun..tahniah ning...akhirnya tercapai juga impian dia nak miliki baby sendiri...Alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. Siap buat PC tu.. cam xperlu jer..haha. yg penting babynye PanAsian.

    ReplyDelete
  4. nama sakan sungguh..
    ada maksud ke nama anak dya tuh..

    ReplyDelete
  5. ryan = rayyan (Kepuasan; pintu syurga utk orang yang berpuasa)

    ada gak maksud tu..apa yg penting didikan agama tu..yelah besor tuk kita dah arwah..sape lg nak mendoakan kita..pikir tu je lah no

    tp aku suka kalau ada melayu kt situ..baru lah org kata panAsia..cam Siti Saleha, Sarimah kan sedap :)
    letak Mohd Ryan Sky pun sodap

    ReplyDelete
  6. dah selamat bersalin dah ning eh..

    ReplyDelete
  7. Mcm2 skang ni nk bagi anak nama unik. Tp adalah lebih afdal dinamakan ngan nama2 islamik yg bermaksud baik2. Sbb setiap kali ada yg memanggil nama tu...panggilan tu adalah doa..

    ReplyDelete