Friday, February 15, 2013

Kuku berbulu gaya terbaru tahun 2013

 Nampaknya keanehan fesyen yang makin menjadi-jadi mengikut perubahan masa sudah tidak boleh dielakkan lagi untuk tahun yang seterusnya.



Jika pada tahun sebelumnya gaya-gaya seperti kuku berlaker pasir, kaviar dan sebagainya menjadi ikutan ramai, kini tahun 2013 memperkenalkan kuku berbulu pula.

Mula diperkenalkan oleh MUA Makeup Academy, produk yang memberikan kesan kuku berbulu ini boleh didapati dalam lima jenis warna dengan harga hanya GBP 3 (RM14.62).

Untuk mendapatkan efek kuku berbulu, salutan bulu itu perlu ditaburkan ke atas kuku yang baru sahaja diwarnai ketika pewarna masih belum kering. Anda perlu menunggu sekurang-kurangnya 30 saat sebelum membersihkan salutan bulu yang berlebihan di kuku untuk mendapatkan kesan efektif.

Hasilnya? Anda cubalah sendiri.


Note: Tak suka aih kuku kaler kaler, berbulu lagi la..nyamfah ai tau..
 

7 comments:

  1. erk! pelik plak.. tak teringin pun nak cuba.. hehe..sy tak boleh, kuku panjang sikit dah rasa rimas:)

    ReplyDelete
  2. kami pun nyampahh..tong sampah..haha

    ReplyDelete
  3. xde tulis dlm Quran bab2 cat kuku ni... dlu mmg ambik beuty course mmg blajor sume ni tp xpenah apply tuk diri sdiri ..

    ReplyDelete
  4. eh.. bulu tu takkan gugur ker kalau cuci pinggan sumer. ni untuk diva2 boleh la kot.

    ReplyDelete
  5. orang islam takyah ler buat gini. pakai inai daun atau inai mekah tu aje. Tp jgn pulak pakai henna yg kaler itam tu...dorang kata bahaya. Dan apa laa lawanya pakai inai kaler itam tu?? mcm darah beku kat kuku aje...huhu

    ReplyDelete
  6. ermm...lepas nie ntah ape gaye la yg kuar agaknye....

    ReplyDelete