Friday, February 15, 2013

Pak Lan Tunang

09/02/2013 adalah hari pertunangan Pak Lan a.k.a my BIL
tak tau la kan, dah kat dia pun Amirul Panggil Pak Lan
nanti isterinya nak panggil hape? Mak Lan kot. ngeeee
 Tuan Tanah Nak posing ngan hantaran dulu yer
Bertunang dengan orang Bertam je
tak le jauh dari Pendang kan..
Yang Pakai Baju Kemeja kotak kotak tu la Pak Lan.
Pandai dia noh..
diam diam je... tetiba ckp nak tunang..
 sesi perbincangan pun bermula.
segala perjanjian dah pun di tetapkan..
di susuli dengan bacaan doa..

Selamat dah cincin di sarungkan..

 MIL tak boleh duduk bawah
sebab potong kaki.. so, kena sarung cincin sambil duduk atas kerusi le..

 selesai semua, nak posing ngan Aleesya kejap.

 Hantaran daripada pihak kami
Dari pihak perempuan tak pulak di snap. 
Malu malu meow...

 See... my chocolate pun ado..
gigih buat untuk  BIL tershayang..

 makan time..
sebelum datang tadi dah makan.. makan lagi?
hahahaha...
 Amirul dengan kazen dia Ayein.
Nyaris nyaris nak kena tinggal kat umah Tok 
Tu la leka main basikal sangat.

 Last.. aku pun nak makan jugak
sebab terguda dengan acar limau. 
sedapppppppppppppppp....


Note: Nanti kita tengok kami faraid hantaran pulak. hahahaha

11 comments:

  1. Selamat Bertunang..untuk adik ipar T. Moga kekal hingga ke jinjang pelamin dan bahagia hingga akhir hayat.. Amin

    ReplyDelete
  2. amboi tambah lagi ahli keluarga baru ye ti

    ReplyDelete
  3. hahahah last ang mkn gak ek..penangan acar limau ea hehe

    ReplyDelete
  4. Tahniah Pak Lan.. sangat best makan kat kenduri kan hihihih.

    ReplyDelete
  5. bakal ada ahli keluarga baru laa ye..hihi

    ReplyDelete
  6. waaaa...nati dapat ahli keluarga baru...

    ReplyDelete
  7. wahhh... macam meriah ja majlis tunang ni... hehe

    ReplyDelete
  8. Aku tk setiap gmbar asyikk senyihhh jaa...:-)

    Tahniah utk pak lan..:-)

    ReplyDelete
  9. mcm kami tunang hr tu...simple je...

    ReplyDelete
  10. coklat hati lagi tu!..ikan reben pink..cun cun cun..!

    ReplyDelete