Saturday, April 13, 2013

I pandang Motor je Tau..

Seminggu papa kerja pagi, Ibu pulak, time balik kerja hujan je
Tak dapat nak bawak Aleesya meronda ronda
Sian dia..

So pagi tadi, kebetulan Amirul ada latihan Te kwando kat sekolah
ntah le sebelum ni kata Jumaat je latihan
sekarang ni hari sabtu pun ada latihan jugak.
mesti hantar abang dengan motor kalau ngan kereta Aleesya tak Layan
 

kalut sikit pagi tadi, nak siapkan sarapan, pas tu siapkan Amirul
pas tu, hubby cakap nak bawa Aleesya sekali lepak kat sekolah
tunggu sampai abang habis latihan.
kena la siapkan Aleesya jugak...
ups.. diri sendiri pun kena siap la jugak sebab nak pergi kerja. ngeeee

hamboi.. wat malu malu pulak bila ibu nak snap topi rabbit dia.
aksi manja le kekononnya..
tak sabar dah nak naik motor.. Vroooom... Vroooommm....


saja bagi dia pakai topi. sebab cuaca sekarang panas.
risau pulak takut dia demam semula.
dah le besok nak jenjalan .


Note: tak dapat nak closed up bibir Aleesya yang berdarah, asyik ngelak jer..

9 comments:

  1. Samelah ngan anak dara sue... suka naik motor.. suka kena angin..

    ReplyDelete
  2. budak2 memang suka naik motor...cam anak buah sy la....asyik polow wan dia naik moto

    ReplyDelete
  3. Ala tomey tomey.....da mcm model..
    Nape bibir tu? jatuh ke?

    ReplyDelete
  4. irfan pun suka naik motor...hehehe..

    ReplyDelete
  5. Budak2 mmg suka naik motor lg...tambah pulak dok kat bakul moto..hehe

    ReplyDelete
  6. comeinye dia... nak pinjam topi bley?

    ReplyDelete
  7. hahaha anak aku alana pantang dgr je motor n npk abah n mama dia nek moto laju je dia nk ikut
    ritu abah dia nyakat alana pyalah budak tu menangis..abah dia nyakat meh la alana nek moto..budak tu pulak lam umah..ha ape lagi meroyan lah budak tu xdpt turun hahaha

    ReplyDelete
  8. hehehe anak2 KA dulu kecik2 suka sgt kalau g jln2 naik motor ni

    ReplyDelete