Thursday, April 25, 2013

Segmen : Hey ! blogger asal mana?

Banyak jugak segmen yang aku janji nak join pas tu tak join join pun.
kali ni nak join segmen yang ringkas ni.

 
Nak join. Click Banner K

nak jawab soalan Penganjur.

Saya orang kedah. di lahirkan di kedah dan di besarkan di Kedah jugak
Tapi bila kawin tinggal dan bekerja di Penang.

Mak ayah saya orang kedah
Suami saya pun orang kedah jugak
Mertua pun tentulah orang kedah Jugak
anak anak semua orang Penang

By the Way hati tetap pilih Kedah..
Yo..Yo.. Kedah Bumiku, Hijau Kuning Darahku
Negeri Kedah Negeriku.
ups... terhover plak. mahap mahap..

Note: Yang Penting.... Asal Dari Kampung!!!!

11 comments:

  1. samalah dgn tirana aduka.kg mari

    ReplyDelete
  2. assalam wantie..mudah je ye wantie..acik kalau banayk nak jawab tu tak pandai sanagt nak buat

    ReplyDelete
  3. kita sama, asal dr kampung !! salam kenal & thanks joined ya...I follow u

    ReplyDelete
  4. Hai.. datang dari segmen yang sama.. saya dari sarawak..

    jemput join segmen saya pula..

    http://tempoyakduriangoreng.blogspot.com/2013/04/segmen-kan-follower-by-tempoyak-goreng.html

    ReplyDelete
  5. Salam orang Kedah! hahaha anak jati Kedah la ni yer. And selamat bersegmen.

    ReplyDelete
  6. rajin join segmen yer...slmt bersegmen org kedah..

    ReplyDelete