Thursday, April 18, 2013

Tutup sekolah gara-gara konsert Justin Bieber

Antara hidup untuk berhibur dan berhibur untuk hidup
yang mana satu betul?
hehehehe... saja la wat soalan cepu gangsa kat korang.
betul pun tak de adiah.. ngeeee
Kalau kat Malaysia ni Si Justin  Bieber tu di minati, Kat Norway lagi dasyattttt..
gara gara si Justin Bieber ni nak wat Konsert  kat sana,
 Lima buah sekolah di arahkan mengubah semula jadual peperiksaan semata-mata untuk membolehkan pelajar-pelajar sekolah itu dapat menghadiri konsert Justin Bieber yang akan diadakan di Bandar Oslo.

Rasanya la kan, tentu Kementerian Pelajaran dah tau la kot, kalau tak ubah tarikh peperksaan tu, kompom murid muridnya tak datang ambil peperiksaan.
"Konsert bintang sensasi tersebut dijadualkan di Arena Telenor, Norway pada 16 dan 17 April ini telah mencetuskan kebimbangan dikalangan pelajar-pelajar kerana tarikh tersebut sama dengan tarikh peperiksaan penggal pertengahan mereka"


Wah ni betul betul support hiburan. Sanggup ubah jadual Periksa daripada Ubah Jadual Konsert. kikikikik
"Oleh itu, pihak Kementerian Pendidikan dan Penyelidikan Norway telah mengesahkan lima buah sekolah di barat laut Oslo, dibenarkan mengubah semula tarikh peperiksaan bagi membolehkan pelajar-pelajar pergi ke konsert Bieber"





12 comments:

  1. ahah
    mamat benong ni
    tak minat aku
    dah la terang2 hina islam
    xde maknanya minat dia tu pung
    huhuuh
    dah la duit abis beli cd n tiket konsert dia
    baik depa tu simpan duit tu tuk kolej diaorg lagi baik daa..

    ReplyDelete
  2. Justin bleber lagi penting gitu... :)

    ReplyDelete
  3. Fuhh...sanggup tutup sekolah sbb penyanyi yg sorang nie... dunia...dunia...

    ReplyDelete
  4. x minat pon dia.. best tang mana pon x tau hehee

    ReplyDelete
  5. nasib ler malaysia tak mcm tu.
    menggalakkan bebudak g konsert, kalau kita ubah tarikh peperiksaan..

    ReplyDelete
  6. aishhh fanatik sgt la.. hiburan terlebih

    ReplyDelete
  7. Gilerla! nth pe yg bess sgt mamat ni pun xtau la...mybela peringkat umo dia mmg gamai yg minat dia kan...ank sy pun minat giler giler kat dia...

    ReplyDelete
  8. Dorang ni terlampau banyak bergelap kot, tu yang jadi lagu tu.

    ReplyDelete
  9. anna pon pelik apa yang bestnya bieber ni.. kalo ct nurhaliza best la gak..huhuhu

    ReplyDelete