Friday, September 20, 2013

Mendambakan Yang Terbaik

Dalam meniti hari hari mendatang
banyak cabaran yang dugaan, kekadnag berat kepala memikirkan.
Siapa yang tak mendambakan yang terbaik dalam hidup
Malah...ada yang mengaku baik walhal tak baik mana pun  kan...
 

Aku sedang memperbaiki mana yang patut, mana yang kurang

amboi.... ayat feelin feelin la pulak.
Aku benornya mencari buku yang mengandungi  ibadat ibadat sunat
puasa sunat ke, sembahyang sunat ke..
Pas tu terpandang buku ni..
terus rembat...

nak upgrade sikit doa doa selepas sembahyang ku
see... bacaan wajib para isteri tu.. cari hat sunat jumpa hat wajib. ngeeee..
Wajib baca tau

sempat jugak aku belek belek doa yg ada
ada doa utk
1) Doa agar suami selalu setia
2) doa agar suami tidak curang
3) Doa agar suami tak malas
4) Doa supaya suami bersifat penyabar

yang best tu ada doa untuk "Doa agar dikurniakan Keluarga yang Taat Beragama"



Note: Basahi lidahmu dengan doa..Bahagia pasti milik mu...


6 comments:

  1. alhamdulilah ini yg isteri2 ptt buat
    smoga kebahagian milik kita amin

    doa2 ni sllu aku save lam hp
    sng nak pi mn2 letak lam poket..

    ReplyDelete
  2. bagus membaca.. menambah ilmu..

    ReplyDelete
  3. sekarang ni makin tak sempat nak membaca..huhuhuh

    ReplyDelete
  4. Jngn khususkn mase trntu saje utk brdoa. Sntiasalah brdoa dlm ape keadaan pn n rajinkn dir utk brzikir dlm hati

    ReplyDelete