Tuesday, September 10, 2013

Review Blog 2.0


sheila shahfiekry 

Ada tuah blog aku akan di review. hehehe
nak join?
Klick Banner
yarat yg sangat sangat sonang




Cer tengok apa yang korang perlu buat untuk direview oleh aku :-
1) Follow blog www.sheilashahfiekry.my [wajib]
2) Like fanpage Sheila Shahfiekry (klik dekat sidebar ye) [wajib]
3) Tinggalkan url blog dan juga nama facebook [wajib]

4) Kalau korang buat entri, [sebagai bonus] aku masukkan dalam bloglist 'Lovely Friends'. Jangan lupa buh sekali banner tak awesome aku tu. War-warkan kepada rakan semua yaa.

Sonang syaratnya? Review ni akan berlangsung sampailah satu tempoh yang tak pasti. hehehehe. Satu entri kemungkinan besar akan digabungkan 2 hingga 3 blog depends pada kemeriahan korang sudi nak join. Jom meriahkan aktiviti lapang aku ni. hahhahaa.  :)

buat entry ni sambil mata kuyu kuyu. ngantuksssssssssss




11 comments:

  1. good luck kak.. aiza pun join juga.. :D

    ReplyDelete
  2. Eeeh..samalah kita Wantie...hehehe.

    ReplyDelete
  3. Good Luck Kak..moga ramai yg akan memeriahkan...:)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak, thanks sudi joined. make sure follow blog sheila dan like fanpage ye. sheila check nama akak takda pun. so sheila tak approved lagi untuk letak link blog dalam listing review. mohon kerjasama ye kak :)

    ReplyDelete
  5. nama fb akak tu : Siti Fatimah bt. Ibrahim ye?

    ReplyDelete