Thursday, July 14, 2016

Abadikan Memori - Raya 2016

Tahun ni ada penambahan   ahli keluarga sebelah mertua
awal tahun mertua terima dua menantu..
hehehe... my biras ( tu je yg nak cakap )

  Ambil gambar kenang kenangan...

 Masa ni Naiim still around ..
tak sabo nak pergi beraya..

 Sampai masa ni dia dah lesap ke mana ntah..
Raya kan...hehehehe

ok..ni je lah gambar yang boleh di abadikan reramai
tak cukup forum lagi ni,,
tak semua berkumpul...


Note: rather than noting kan..

5 comments:

  1. Selamat hari raya SF..

    Anak2 macam tu lah..
    Sekejap jer nak bergambar pastu hilang ke mana..
    Bertambah besar lah keluarga mertua SF..
    dua sekali menantu bertambah :)

    ReplyDelete
  2. agaknyer kalau semua berkumpul mau penuh rumah ni..nak bergambar pun tak muat dalam kamera ni

    ReplyDelete
  3. ragam beraya cm tu laa kan kak

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri
    maaf zahir n batin

    alhamdulillah..dgn pertambahan ahli dlm keluarga, msti rsa agk meriah skit kan..

    ReplyDelete