Saturday, September 24, 2016

Paling Banyak Makan Durian Tahun 2016

Dalam banyak banyak tahun aku melantak durian
Rasanya tahun ni lah Tahun yang paling banyak
aku habiskan RM $$ untuk buah duruan sahaja..

 
kita posing dulu sebelum makan durian..
hahahaha...
Masa ni ada Meeting kat HSMKBT...
gambo kenangan ofcoz lah hado kan

mata pun naik kuyu kuyu dapat makan durian reramai
kami terjah Pondok durian kat Sungai Batu..
Staff I yang pompuan belakang tu la yg rekomenkan..
Thanks Kak Yati..

Makan durian hari tu sampai termonyeh monyeh...
hahahaha... 
 Masa ni dah nak balik kampung nak sambut Ramadhan
Minta hubby singgah kejap kat pondok tepi jalan  sebab teringin sangat

 dah kenyang membedal aku tapau wak balik 

Tahun ni jugaklah tempahan durian crepe aku mencanak naik
tak menang tangan aku..
asal hujung minggu jer berkamopung kat dapur wat durian crepe..

Benornya banyak lagi gambar aku makan durian
tapi tak mau lah nak letak semua..

Ni gambar 2nd last aku makan durian setakat hari ni..
hahaha..
habis keje je terjah tempat durian ni
port dia depan bomba Bayan Lepas
harga murah dan memang berbaloi...Next yer ku pasti datang..

dah habis makan..jom balik..


last aku makan durian tahun ni kat sungai batu jugak
time nak pergi mandi laut ngan anak dara 



Note: Lepas makan durian baru teringat nak diet
insaf la sangat

No comments:

Post a Comment