Wednesday, October 10, 2012

Satu Murid Satu Sukan

Ibu... esok jangan lupa pergi tengok mirul ye...
memang dah seminggu Amirul berlatih 
tengok keadaan baju  dan kasut aku agak sukan dia memang lasak giler..
sekali datang tengok. Mak aiii...
ko tiup belon je baju dan kasut boleh hanchor!!!
tiup belon pun leh di namakan sukan . tak pe lah.

semangat betul Amirul, akutengok kat kaki tu tak pakai kasut pun
sebab kena lari dari garisan ke kerusi tu
hahaha... dekat giler, tapi semangat sampai bukak kasut semua.

ha.. duduk duk.. 
lama jugak la belon tu tak mau pecah
aku dan hubby terhibur sangat sebab budak lain dah pecah pom pam bagai
belon Amirul tak mau pecah.. kahhhhhh

sampai terkeluar ke sana belon dia
cikgu tu suruh amirul tup lagi bagi besar
baru belon jadi nipis dan senang pecah

ok, kali ni dah bileh pecah
sian dia, tak menang pun.
janji dia  enjoy participate dah kira ok la kan..



Amirul: Belon tu lambat pecah sebab belon tu baru lagi.
Masa mirul berlatih guna belon hat pakai dah..

mestilah belon baru, sebab kena bagi pecah.
Hai mirul, kalau dah pecah mcm mana nak guna semula?

8 comments:

  1. Semingu berlatih....hehehehe.
    Suka hati saya kalau tengok anak2 yang girang nak buat sesuatu...
    Buat kita tersenyum..betul tak?

    ReplyDelete
  2. hehehehe...kelakar plak tgk gaya dia nak pecahkan belon tuh...berusaha terus berusaha..namun belon tetap kebal ek...hahahaha...papepun tahniah mirul sebab berjaya mengekalkan belon pada bentuk yg asal...hehehe

    ReplyDelete
  3. Alahai,teringat lak zaman kecik2.

    ReplyDelete
  4. Hai wantie..best kan tgk gelagat anak2 bersukan. kite yg tengok ni pun semangat.hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha..belon mirul x mau pecah daa....

    ReplyDelete
  6. hihi....tak menang pun takpe asalkan dia enjoy...

    ReplyDelete