Friday, November 30, 2012

Bloglist Jue Jaynee

Dah janji pun dnegan si Jue ni yg nak buat entry ttg bloglist dia
ok Jue, akak dah tunaikan janji ni k


dah dia suruh printscreen header tu. so dapat la seperti di atas
tak best la kalau wat entry tapi tak de banner. 
nak jugak banner dia lepak kat blog saya ni.


ok sesapa yang nak blognya lepakking kat bloglist si Jue ni
silalah komen kat entry di sinun..
sinun mana? apa lagi klik je banner tu
terus dia bawa korang ke sinunnnnnnnnnn..

ok.. chick chick chikedi .. ( check it out da..)

5 comments: