Thursday, November 15, 2012

Sure La Sedap!!

Aduhai anak dar aku sorang ni
Hari ni sporting pulak dia bergambar
siap sengih sengih depan camera.

 Happy sangat sebab makan sedap kot
Memang Aku suka biarkan Aleesya makan sendiri
comot pun tak pe
asalkan dia belajar..
lelama ok la..

Nampak tak. Gusinya dah bengkak
Kat atas dah nak tumbuh Gigi Grham
Lagi rancak la dia makan

Makan apa yang sedap tu
pf coz lah Cheezy wedges..

Saja buat untuk dia sebab kami makan steak mlm tu.

 hmmm.. sedap sampai jilat jari

 tengok tu, lebihan cheeze tu dia jilat

 plup.. semua jari masuk mulut
memang senang hati tengok dia makan

ni baru dinamakan sedap sehingga menjilat jari.
tul tak?


Note: kalau mkn kat luat dia comot camni. Aku Pengsan!!!!


12 comments:

  1. ahaha..sakannya..
    mmg jelas kesedapan cheezy wedges tuh..=D

    ReplyDelete
  2. amboehhhh sedapnyaaaaa...auntie intan tgk pon terliur..heheh

    ReplyDelete
  3. comot sikit xpe kat umah..hehe..klau kat luar, pngsan maknya..hihi

    ohh, sedapnyaaa..nyum..nyumm..

    ReplyDelete
  4. hahaha. tak merengek pulak dia ye? biasanya kalau tgh nak tumbuh gigi, budak2 ni biasanya menangis sebab sakit..

    ReplyDelete
  5. betul tu tak pa... lama2 pandailah dia... cute jer...makan apa tu alesya?

    ReplyDelete
  6. haha sama dengan adam kat rumah tu..

    sedap nya wedges tu

    ReplyDelete
  7. gigih dier makan..sehingga menjilat jari..sek bek x sehingga menjilat dinding..hahaha

    ReplyDelete
  8. Itu salah satu makanan wajib aku ni

    ReplyDelete
  9. sodapnya dia makan..syok tgk budak yg suka mkn

    ReplyDelete