Saturday, December 29, 2012

Setahun 5 Bulan.

Hai.. 27/12/2012 genaplah usia Aleesya Dania Ridzuan 
Setahun 5 Bulan. dah besar tau..
 sayang abang..
mmmmuah...

 saya tak bum bum ok.
auntie El. baju yang auntie beli tu still boleh pakai lagi..
walaupun saya dah cecah  setahun 5 bulan. hehehe
jimat ibu saya kan..kan..kan..

 Ibu mcm biasalah. sayang saya srotttttttt... srottttttttttt
kekadang buat abang jadi jeles.
hahaha...

eleh.. ibu ni
dia pulak yang lebih.. bukan dia setahun 5 bulan pun
senyum lebih pulakkkkkk


ish.. rupanya semalam ni papa ajak keluar makan sebab nak sambut
umur saya setahun 5 bulan ke?
hahahaha... perasan kejap boleh?

Note: BTW ibu sangat sayangkan anak anak ibu . Aleesya dan Amirul.
Jadi.. abang ngan adik kena membesar elok leok
jgn gaduh gaduh k.


15 comments:

  1. cyg aleesya...aunty iman nk ucap sanah helwah.be a good muslimah dear.byk dugaan diluar 2 tau

    ReplyDelete
  2. Happy Setahun 5bln Aleesya. Memang dah besar ha... hehehe

    ReplyDelete
  3. Tak terlambat nak ucapkan ....Happy Setahun 5bulan Aleesya

    ReplyDelete
  4. besar da tuh...leh no.3 da tuh..hehehe

    ReplyDelete
  5. SEMOGA ALEESYA MEMBESAR BAGAI JOHAN..HEHE..HEPI BESDAY BUAT DIA

    ReplyDelete
  6. nanti dah besar, entri2 ni lah yang akan menjadi pengubat rindu dorang kat ibu dorang..hehehe

    ReplyDelete
  7. Tgok tu aksi adik abg... Cute laaaa

    ReplyDelete
  8. masih blom terlmbat lgi ni..
    happy belated bday ye untuk si kecik tu...

    ReplyDelete
  9. comel je Aleesya..dah besar dah kan anak Ibu..:)

    ReplyDelete
  10. stahun 5 bln dh..x lama nk masuk 2thn..yeayyyy....

    pstt; irfan pun x bam2..bj dia hat lama leh pakai ag..save gk aku..hehe

    ReplyDelete