Monday, December 10, 2012

Washington lulus pengunaan ganja



SEATTLE - Beratus-ratus orang dilihat menghisap ganja di sini selepas penggunaan dadah itu dibenarkan di negeri Washington, Amerika Syarikat (AS).

Pengambilan ganja bukan lagi satu jenayah di Washington berkuat kuasa selepas pukul 12 malam Khamis lalu susulan keputusan satu referendum mengenainya pada bulan lalu.

Negeri berkenaan bersama Colorado menjadi dua negeri pertama AS yang membenarkan pengunaan ganja.
Secara teknikal, undang-undang baharu itu masih melarang pengunaan ganja di tempat awam dengan denda akan dikenakan terhadap mereka yang melanggar peraturan itu.

 

gamaknya, dorang fikir yg ganja ni satu bahan organic kot
sebab tu lah diizinkan. hahahaha...

so sesapa yg suka sangat hisap ganja silalah ke Washington.
hisaplah sepuas hati. bior kojol.


Note: Apa motif   dorang luluskan penggunaan ganja ni ek?
nak rakyat hidup dalam alam khayalan ke?

9 comments:

  1. gay pon dia orang benarkan kawen..apatah lagi ganja..dasyat US n kan kan

    ReplyDelete
  2. Boleh pulak mcmtu erk...ish..ish... kalau kat Malaysia nielah makin bertmbh2 la penghisap ganja nie...uhuhu

    ReplyDelete
  3. uiiii... undang2 apa tu?? adakah boleh bagi kebenaran utk hisap ganja.. isk..isk.. tak patut lah!..

    ReplyDelete
  4. bior lah dema nak jd hape janji jgn rosakkan org kita sudah

    ReplyDelete
  5. hhaha buat apa la ngan ganja..pelik betul

    ReplyDelete
  6. Dorang kat sana tu mmg tak betoi semuanya.

    ReplyDelete
  7. macam2 dorang ni..
    harap2 takde terpalit jadi ikutan kat negara kita

    ReplyDelete
  8. pergh.!sib baik bukan di malaysia.

    ReplyDelete