Tuesday, January 8, 2013

Gambar Puteri Diana semasa remaja dilelong

agak agaknya kalau gambo remaja aku le laku takkat pasaran.
kahhhhhhhhhhhhh....
ko sape nak verangan gambo ko org nak miliki..
kwang..kwang..kwang..

  

Nampak tak tulisan kecil tu, " Not Publish" 
comey kan Princes Diana. Memang cantik sejak kecil 

Gambar tersebut menunjukkan ketika Diana belum berkahwin dengan pewaris kedua takhta Britain, Putera Charles

Gambar ni tak pernah di sebarkan oleh mana mana media.

 gambar Puteri Diana ditanda dengan tulisan yang meminta ia tidak diterbitkan akan dilelong pada bulan ini.

Siapa nak beli?

SUMBER  kosmo




10 comments:

  1. Cantiklah P.diana ni…dulu masa kecik2 potong rambut nak ikut potongan rambut puteri Diana..betapa besarnya penagruh dia kan

    ReplyDelete
  2. org popular..gambar lama pun laku eh..

    ReplyDelete
  3. dia mmg cantek..tak boleh nk kata apa dh..huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha lelong lelong... 2 singgit ..2 singgit... hehehe

    ReplyDelete
  5. kalau husna kak?? ada yg nk beli x?? =P

    kak, husna buat entry utk bloglist januari husna..nak join x?? =D
    http://husnazahidi.blogspot.com/2013/01/bloglist-januari-husna.html

    ReplyDelete
  6. kecik2 dulu buat fesyen rambut lady D terus femes KA kat satu sekolah rendah heheheh

    ReplyDelete