Thursday, February 7, 2013

Meletup.. Kebabom!!!!

Berita terkini
sebiji tayar depan kereta kepunyaan tuan tanah telah meletupkan dirinya
sebagai tanda protes 
sebab tuan tanah asyik shopping baju dier je
so, rim tu pun nak jugak rasa baju baru tayar baru

 
time ni la ko nak meletup ye cik tayar
kau bukan tak tau yang aku baru je tukar raya tahun lepas
saja le nak habiskan $$$ aku
Sib baik ada org cover 1/2 harga..
adei...

Saja le tu, dah tau kami nak jenjalan
ko pun nak rasa baju baru ek?


Note: Ni Pipe washer tank pulak wal hal. tak mo kuar air. 
tukar lagi... $$$ lagi

10 comments:

  1. saja la noh..nk jln2 dia srh bw kuar duit dl..hehe

    ReplyDelete
  2. yelah ritu baru je ko tukar 4 tayar kan x silap..correct if im wrong ewahhhh...

    ReplyDelete
  3. biasale nak raya cine.. dia pun nak merasa baju baru gak kannn....

    ReplyDelete
  4. dia pun nak baju baru gak tuh..asik tuan dia je nampak cantik..dia pun nak jugak..

    ReplyDelete
  5. bila ada kereta mang camtu... asik kena duit je, nak tak nak kena baiki jugak kan...

    ReplyDelete