Friday, May 3, 2013

Cara Muncung Yang betul.

ada orang tunjuk ngan dengan jari telunjuk
ada orang tunjuk dengan ibu jari
Ada orang tunjuk dengan mata
dan ada orang tunjuk dengan mulut.

Hari ni Aleesya nak tunjuk Cara muncung dengan betul
tapi Aleesya muncung bukan bertujuan nak tunjuk
tapi......
nak try buat mulut ni mcm mulut ikan tu la
mcm best je
muncung gini ok kot.
ok..ok.. rapat sikit ke akuarium. 
tengok boleh sama tak muncung ni..
ish.. tak sama jugak lah..
Nah. hambek ko..
payah sangat nak muncung 
picit je la pipi ni biar muncung panjang sikit.
hahahaha....


Tak tahan la tengok gelagat dia sekarang ni
semua benda dia nak buat.


7 comments:

  1. Si comel ni suka tengok ikan yek...gelihati plk tgk dia wat mulut muncung tu...

    ReplyDelete
  2. hehehe..bijak tul anak akak ni :)

    ReplyDelete
  3. tunjuk ngan moncong laa lagi best, hahahaha..

    ReplyDelete
  4. awat tu nak tiru mulut ikan ke aleesya???

    ReplyDelete