Sunday, May 5, 2013

Happy Election Day !

Yeay.. dah tak sabar nak tunggu hari ni
Dah terkulat kulat kulat mata ni tengok bendera tu la, bendera ini la

kalau boleh satu Penang ni nak di balut dengan bendera.
hahahaha...


Apa apa pun laksanakan tanggungjawab anda.
kalau yang balik mengundi di kampung, berhati hati di jalan raya
Aku sekali. sebab aku mengundi kampung!
Boleh lepaskan rindu kat Mak sekali . ngeee


Tak mau la nak cakap banyak tentang mengundi ni
sebab dah banyak dah blog yang dok panas berapi citer kan..

"Parti apa pun yang anda sokong, lambang mana yang anda pangkah
yang penting hidup harus bersatu, jgn smapai bergolok berparang, bermasam
muka dan tak bertegur sapa pulak"


HAPPY ELECTION DAY!!!!


**** jgn marah, jgn merungut, jgn mencebik dengan demam PRU13 kali ni
anggaplah ini semua asam garam PRU, kita perlu lihat dan hadapi
ala...  tahun sekali je pun, Lima tahun akan datang pulak kita tengok mcm mana hebatnya
demam PRU.****


Note: Bangga jadi rakyuat MALAYSIA!

6 comments:

  1. share the same feeling...

    semoga selamat semuanya...hari ni lah penentu

    ReplyDelete
  2. Saya pun dah mengundi..tgh tunggu keputusan dpn tv

    ReplyDelete
  3. Dah selamat semuanya mengundi yer.. Moga yang mendapat mandat akan melaksanakan apa yg telah dijanjikan itu..

    ReplyDelete
  4. salam sis..
    apa2 pon dap pegang penang lagi.. huhuhuh

    ReplyDelete
  5. dah laksanakan tanggung jawab dah !

    ReplyDelete
  6. tak tahan tul ngan pra dan pasca PRU 13 ni..
    macam2 jer...donia..donia..

    ReplyDelete