Monday, June 10, 2013

Aleesya: Setahun 10 Bulan.

27/05/2013 Aleesya berumur Setahun 10 Bulan.
lagi 2 Bulan dua tahunlah dia.
kejap je kan.. 



progress.. Dia dah petah bercakap.
banyak dah perkataan yang boleh dia ungkapkan.
dari versi tak teruih hinggalah yang memang tepat sebutannya..


Ada tabiat baru, suka mintak bantal busuk bila ngantuk.
wal hal sejak dodulu tak de la berkepit ngan bantal busuk pun.

 Walaupun dahbanyak perkataan yang dia lafazkan.
Perkataan Ibu.. masih lagi tak dapat di sebutnya dengan betul..
asyik panggil aku " Appu.....Appu... je"


Note: Masih menanti lafaz "Ibu" dari mulut Aleesya.

13 comments:

  1. kak.. muka anak akak yg ni kn.. mcm anak blogger intanbelian lah.. nama pun hampir sama alisha.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. kikiki...appu pun appu lah... sementara nak sebut betul2

    ReplyDelete
  3. genap dua thn nanti akan menjadi lah sebutan ibu tu... ;-)

    ReplyDelete
  4. Hehe, Appu pun comel jugak, tak pernah org panggil mcm tu.

    ReplyDelete
  5. appu?....hahahha...macam bahasa tamil je?

    ReplyDelete
  6. takpe T...wlpn appu...tapi maksud bagi alisya tetap ibu...hehe..

    Cuma lebih seronok kalo dia dpt menyebut ngan betul, kan...

    ReplyDelete
  7. hahahah Appu jadi nya, Alesya muda sebulan dari JJ la yer. Budak pompuan mulut lancar kan, pot pet pot pet tak reti diam.

    ReplyDelete
  8. happy 1yr 10mths aleesya...

    sonok bila dh petah bckp ni..

    layan bckp aje la yer..hehe

    ReplyDelete
  9. xpelah lama2 pandai lah dia
    mmg org yg pggey mak as IBU payah skit nak sebut...
    jdlah appu dr xde hehe

    ReplyDelete
  10. kejap je masa berlalu dah dekat nak 2 tahun ye..

    ReplyDelete
  11. Dah nak masuk 2 tahun yer Aleesya.. tak pe laa plan2 yer.. nanti esok2 lancar laa nyebut ibu tuh.. :)

    ReplyDelete