Thursday, June 27, 2013

Bahana Selepas Menikmati Kesedapan....

Kalau tak bagi menangis meraung bagai.
bila dah bagi.. gini lah jadinya..

 susah sangat nak jilat masuk semua jari

 enjoy..

 cuaca tak elok utk aku dan anak anak nikmati durian
tapi dah orang belikan takkan nak tolak



Aleesya makan durian, aku pulak makan nasi dengan lada ( black pepper) semalam.
pas tu nyusukan Aleesya.
Pagi tadi.. Aleesya cherry berry... sian dia..


My hubby kelmarin belasah satu tupperware durain. pas tu pergi kerja shift malam kul 7.00 ptg.
Kul 12.00 semalam ketuk pintu umah...
tengok tengok dah demam.. gigil gigil..
baru je balik dari klinik.... MC katanya..
huhuhuhu...


Note:  Rasa bersalah sebab makan lada semalam. 
Then bwersalah juga sebab aku yang bawa balik durian tu...


23 comments:

  1. suke btul si comel akak nie makan durian nmpknya..hehe..durian panas kalau makan byk sgt

    ReplyDelete
  2. benda nak jadi
    hope 2 beranak tu cepat2 sembuh k

    ReplyDelete
  3. Lama dah tak makan durian..yeaa musim durian tak lama lagi..

    ReplyDelete
  4. mm...durian takde berkulit ye, T?
    Kalo idak leh jgk guna petua lepas makan minum air kat pangsa kulit tu, kan..hihi..

    ReplyDelete
  5. seronoknya tengok gegirl tue makan durian. aleesya dah sihat ke kak?

    ReplyDelete
  6. assalam, lain kali kene berpada2 makan tu...kan dah sakit anak beranak..

    ReplyDelete
  7. Mgkn skrg ni musim jerebu. Byk penyakit dtg. Durian n lada tu nak jdkan penyebab je kot...

    ReplyDelete
  8. Teringin pulak nak makan durian bila tengok aleesya makan durian tu.

    ReplyDelete
  9. la hai kesiannya dia huhu...dab berapa tahun tu admin? skrg dia dah ok?

    ReplyDelete
  10. suke sangat makan durian tu..takut plok tengok...ita sendiri pun tak makan macam tu..menghayati sungguh2 tu...

    sian plok dha chery bery

    ReplyDelete
  11. terliur lak unty nengok aleesya makan doyan
    rasanya bukan sbb doyan je tu T..masalah cocer jugak..

    ReplyDelete
  12. durian kn pns...huhu..

    aku ritu pulun smpi sakit kepala..muntah2 plak tu..haha..

    moga hg satu family cpt sembuh..ameen..

    ReplyDelete
  13. sedap nampak durian tu..kena hadkan pengambilannya kalau makan banyak boleh sampai demam..

    ReplyDelete
  14. alolo..adik comel ni..menghayati sungguh ni..=)

    ReplyDelete
  15. kasihannya hubby akak dan aleesya.. berselera betul aleesya makan..

    ReplyDelete
  16. sedap tu tapi KA x makan doyan hehehe

    ReplyDelete
  17. makan durian kene beringat...tak bley byk2 sgt...panas badan....

    ReplyDelete
  18. alamak... tengok dia seronok makan durian tu syok tak ingat, panas sangat la tu kot kan. Get well soon.

    ReplyDelete