Monday, November 11, 2013

Speacial One One - One One

sila baca tajuk tu in english okey. 
kalau baca in malay dah bunyi oney oney-oney oney la kan. hiksss.

Today 11/11/2013 is my husband b'day
dah le B'day one one-one one, nama hubby pun Wan juga
hai..bape banyak wan daaaa....


Untuk Suami dan papa anak anak ku, di ucapkan 
Selamat menyambut hari kelahitan yang ke 36 ye..
dah 36 tahun abang bernafas di bumi Allah ni kan..

 Kami anak beranak sangat sangat bersyukur Allah pinjamkan abang
untuk kami di dunia ini.

Doa T untuk abang di tahun ni

T doakan agar abang sentiasa di beri kesihatan yang baik
Di murahkan rezeki dan  Allah memberkati segala rezeki yang abang perolehi
Allah tetapkan Iman abang
Sentiasa menjadi suami dan papa yang penyanyang mcm sekarang
menjadi contoh yang baik kepada isteri dan anak anak
amin..


Nanti T belikan barang yang abang suka sangat sangat as Hadiah
lagipun T rasa itu yang terbaik. 
daripada beli benda lain lebih baik T belikan apa yg abang suka kan..kan..
Sori tak dapat deliver on the B'day date.


hhh..kalau free malam ni kita makan luar K.
kek? mmm nak ke?
tak yah la kot.. abang pun bukan makan kek pown.



Note: Be a part of you are  such a wonderful life!.. 








12 comments:

  1. happy birthday to En. Ridzuan! ;-) sm birthday dgn pak cik sy la

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ke.. unik kan tarikh lahir dorang.

      Delete
  2. Happy Birthday En. Wan, moga panjang umur, murah rezeki dan kekal bahagia bersama keluarga tercinto. May Allah bless u.

    ReplyDelete
  3. oh..11.11 ke... Ingat pe td hahaha
    hepi besday to en.hubby wantie!

    ReplyDelete
  4. habby behday to en somi... semoga anda menjadi isteri solehah kebanggaan dia didunia dan di akhirat..

    ReplyDelete
  5. epy belated birthday tuk en hubby yer T !

    ReplyDelete
  6. Hepi befday enck hubby T. Smga pnjng umur n murah rezeki. Tarikh nie jgk same dngn tarikh kahwin adk bungsu sya. 11.11.11

    ReplyDelete