Monday, February 18, 2013

Edisi Faraid Hantaran

sambungan entry Pak Lan Tunang.

Lepas balik dari majlis pertunangan tu
apalagas, kami pun men faraid segala hantaran , bahagi bahagi sorang sikit
 coklat Moist dan halwa Maskat

 Smell You ( bau lu) dan Almond London
Puding layer dan nenas gula.
yang ni je la yg sempat di snap oleh aku.
mcm biasa le kami akan bahagi bahagikan benda makan ni sesama jenjiran
yang turut serta dalam sesi pertunangan. 
 masukkan dalam bekas polistrin mcm ni le.

lepas dah bahagi bahagi semua . apa lagi kami la pulak yang ngap.
gambar tuan tanah dan orang orang yang sewaktu dengannya tengah ngap
tak dapat di tempekkan di sini
sebab..... tak tutup aurat. hahahaha...





13 comments:

  1. sedapnyer beb..halwa tue..perghh...

    kalau org x tau buat mmg x menjadi..

    ReplyDelete
  2. Nenas gula.1st time fahz tgk nak tau.mesti sedapkan..

    ReplyDelete
  3. Title entri bukan main lagi...
    Hehhehe... =D

    ReplyDelete
  4. bagus buat camtu atleast sume org bley rasa...

    ReplyDelete
  5. Mesti tip top sedap..sebab barang hantaran mesti spesial

    ReplyDelete
  6. Dapat laa sorang sikit merasakan.. :)

    ReplyDelete
  7. owh "faraid" tu kongsi la yer. macam ni la best, semua orang dapat merasa sikit sorang.

    ReplyDelete